top of page
14092017134738.png

Çağrı ve Acil Kod Santral Sunucu

Sistem; hemşire çağrısı, mavi kod, pembe kod, beyaz kod ve konsültan doktor çağrılarının başlatılması ve sonlandırılması işlemlerini gerçekleştirir, bu çağrılara ait tüm raporları kayıt altına alır. Kurumunuzun mevcut telefon santraliyle, marka fark etmeksizin uyumlu şekilde çalışır.

 

Eğer santral IP tabanlı bir yapıya sahipse, kurumunuza ait iç hatlardan tahsis edeceğiniz özel numaralar (örneğin: 1111, 2222, 3333) üzerinden mavi, pembe ve beyaz kod çağrıları başlatılıp sonlandırılabilir. Bu işlemler, kurumunuzun mevcut tüm telefonları üzerinden gerçekleştirilebilir.

 

  • Mavi, Beyaz, Kırmızı, Pembe kod 

  • 10 yıla kadar arşiv kaydı

  • Kolay kişi ve telefon güncelleme

  • Kablolu & Kablosuz

  • 220V ile çalışır

Sistem, yapılan tüm çağrıları aşağıdaki detaylarla birlikte 10 yıl süreyle arşivler:

  • Çağrı türü

  • Bölgesi ve adres bilgisi

  • Çağrı başlama ve sonlanma zamanı

  • Müdahale süresi

  • Çağrıyı başlatan ve sonlandıran kullanıcı bilgileri (tarih ve saat)

 

Ayrıca, branşlara göre acil servis konsültasyon süreleri izlenebilir ve çağrı sonrası alınabilecek "Olay Sonrası Bildirim Formu" çıktısı sistem üzerinden elde edilebilir. Kurum içi telefonlarda yapılacak değişiklikler (ekleme, çıkarma, değiştirme) herhangi bir kurum bilgisayarından yetkili kişiler tarafından kolaylıkla yapılabilir.

 

Sistemde kayıtlı tüm pager (çağrı cihazları) kullanıcılarına, kurumun tüm bilgisayarları üzerinden yetkili kişiler tarafından metin mesajı gönderilebilir.

 

Acil Kod Santral Sunucusu, ileride ihtiyaç duyulabilecek ek acil kod senaryolarının (örneğin: yangın, salgın hastalık vb.) sisteme kolaylıkla entegre edilebileceği web tabanlı bir yazılıma sahiptir.

 Hemşire Çağrı Sistemi

14092017113136.png

Hemşire Çağrı
Butonu

27022025150652.png

WC-Banyo İpli
Çağrı Butonu

27022025153133.png

5 SATIR HEMŞİRE ÇAĞRI PANELİ

27022025150246.png

Hasta El Seti

bottom of page