HASTANE ÇAĞRI VE ACİL KOD SANTRAL SUNUCUSU

                                      

                                     HEMŞİRE ÇAĞRI VE ACİL KOD SİSTEMLER SUNUCU  YAZILIM 

 HEMŞİRE ÇAĞRI, MAVİ, PEMBE, BEYAZ KOD VE KONSÜLTAN DOKTOR ÇAĞRI BAŞLATIR VE SONLANDIR RAPORLARI KAYIT EDER. KURUMUNUZUN TELEFON SANTRALİ İLE MARKA GÖZETMEKSİZİN HER MARKA İLE UYUMLU OLARAK ÇALIŞIR.  TELEFON SANTRALİNİN IP TABANLI ÖZELLİĞİNİN BULUNMASI DURUMUNDA, ACİL KOD İÇİN KULLANILACAK OLAN DAHİLİTELEFON HATLARI TAHSİS EDECEĞİNİZ  (11 11)( 22 22) (33 33 ) ULUSAL RENKLİ KOD NUMARALARI KURUMUNUZUN MEVCUT TÜM TELEFONLARINDAN MAVİ, PEMBE, BEYAZ KOD, BAŞLATILIP SONLANDIRIR. TÜM ÇAĞRILAR TİPLERİ, BÖLGELERİ, ADRESLERİ, ÇAĞRI BAŞLANGIÇ VE SONLANMA ZAMANLARI, MÜDAHALE SÜRELERİ, BAŞLATMA VE SONLANDIRAN TARİH SAAT BİLGİLERİNİ 10 YIL SÜRE KAYIT TUTAR . BRANŞLARA GÖRE ACİL SERVİS KONSÜLTASYON SÜRELERİ ÇAĞRI İLE İLGİLİ ÇIKTI ALINABİLEN “OLAY SONRASI BİLDİRİM FORMU” KURUM DAHİLİ TELEFONLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER(EKLEME, ÇIKARMA, DEĞİŞTİRME) HERHANGİ BİR KURUM BİLGİSAYARINDAN YETKİLİ KİŞİLER TARAFINDAN YAPILABİLİR. SİSTEMDE KAYITLI OLAN TÜM PAGER ÇAĞRI CİHAZLARINA KURUMUN TÜM BİLGİSAYARLARI ÜZERİNDEN YETKİLİ KİŞİLER TARAFINDAN METİN MESAJLARI GÖNDERME. ACİL KOD SANTRAL SUNUCUSU; İLERİDE GEREKEBİLECEK OLAN EK ACİL KOD DURUMLARININ DA (YANGIN, SALGIN HASTALIK, VB.) SİSTEME DAHİL EDİLEBİLİR OLMA WEB YAZILIM.